Tugcebudak20 incimira benim oğlumun da ev de duruyor kaybededebilirim kötü annelikle ne alakası var ki bunu
Alerjikrinit incimira bende kaybettim hatırlamıyorum niye kötü anne olayım yani onu saklamakla mı iyi anne olunuyor
Bananeeeee @incimira koz neden kötü anne olasın kaybettin diye🤣sen öyle deyince Kızılçam şerbetinde ki Nilay geldi aklıma kediye kaptırmıştı 😂😂😂😂
incimira Annesinin-Kuzusu annanem dayımın göbek bağını kaybetmiş dayım da kayıp bulunamadı 16 yaşında kaybolmuş
Ecem__ incimira benimkinin 2 cocugumunkide evde duruyor ne olcak acaba onlar.evde bir yerlerde cikar meydana