MomOfBalYanak Merhaba canım ben 2 aydır oğlumla konuşuyorum sürekli ama konuşmak hiç fayda etmedi tamam dedikten 5 dakika sonra istiyor bende böyle kesmek istemezdim ama inanın çok zorlanıyorum geceleri sürekli uyanıyor ve memeyle uyuyor gündüz emzik niyetine kullanıyor aşırı düşkün bende meme uyudu lafını çok kullandım ama inanın hiç fayda etmedi bizde bende hicbirsey yemiyor diye artık emzirmeyi sonlandırma zamanı geldi dedim ve salça sürdüm 4 defa istedi istediği zaman salça sürdüm kendisi ufff olmuş deyip babasına koştu ara ara bakicam diyor bende ufff olmuş diyorum ve şükürler olsun uyudu inşallah bu gece sorunsuz geçer gece uyandığında ne yapmam lazım bana önereceğiniz birşey varmı şimdiden teşekkür ederim ❤️❤️