Benvebebegim ben çalışırdım ve çalışıyorum . Bu arada kamuda çalışmıyorum kendi ofisim var. Maddi olarak ihtiyacım yok, ancak hayatın ne getireceği hiç belli olmaz . Bir de çalışmak bana iyi geliyor . Tabi bebeğiniz küçüktür , başka sebepler vardır orası ayrı. Çocuklarımız 3-4 yaşında zaten kreşe gidiyorlar , o yüzden çalışma taraftarıyım 😊