Bu ben! Oğlumun dogdugundan beri acayip uyku sorunu var ve bu beni çok yıpratıyor. Yarım saatlik gündüz uykuları var asla uzatamıyoruz napsam olmadı tam alışıyorum bu sefer ağlamalı uyumalı günler basladı suan 7 aylık ama en zorlandıgım 8 gün oldu. Umarım her şey yoluna girer