Meryodnc canparem11 nemlendirici sürmen lazım sürekli canım benim bebeğimin yuzu 1 ay sonra ancak duzeldi çok kötüydü ilerliyor butun yuzu soyuldu neredeyse
ebrusalihhh canparem11 evin kaç derece nasıl giydiriyorsun duş aldırıp vücut losyonuyla rahatlat biraz ilk
haydii canparem11 yanlış yapıyorsun daha da çok hasta olur 23 derece çok ideal yapma kuzum ilerde sıkıntı çekersin instgrmada bir sürü doktorlar var takip edebilirsin
Klmgl Mustelanın stelatopia yüz nemlendiricisini kullandık yazın bizde hemen etki etti geçirdi. Ve arkadaşların da dediği gibi bebeği çok sıcak etme. Bizim yaz ayıydı o yüzden mecbur sıcaktı