aybknese 2.5 aylık bebeğim asla gündüz uykusu uyumuyor. Karnı tok altı temiz gazı yok ama bir türlü uyutamıyorum. Gece uykuları iyi sadece.. sebebi ne olabilir fikri olan var mı ??
Kubradrk123 aybknese yani gündüzleri uyanık kalmak istiyordur ağlayıp mızıklamıyorsa birşey istemiyodur bakınıcaktır keşfedicektir geceleri uzun uyuyorsa birşey olmaz her bebek farklı kimi uyur kimi uyumaz
kadirkerim aybknese uyumak istemiyordur benimkide 5 dakika 5 dakika kuş uykusu yapıyor gündüzleri uyuyor oh diyorum uyudu koyuyorum yerine 5 dakika sonra hiç uyumamış gibi bakınıyor tekrar başa dön keyiflerine kalmış bişeyi olmasına gerek yok yani alışmamız lazım bu durumlara 😀
almes aybknese Ya kızlar yaşadığım yerde doktor sıkıntısı var ve sütümün yetip yetmediği konusunda da şüphelerim kuzum 2 ay 10 günlük sizin bebişler kaç kilo şu an kıyaslama değilde biraz içim rahatlar belki
Gakkoyenge almes konudan bağımsız sağlık ocağına gidebilirsin canım ordaki ebelerde gayet bilgili ilgili 🫶🏻
almes Gakkoyenge Ay bizim Sağlık ocağının tartısı bile eski tip elle ayarlıyorlar ya terazi gibi zar zor ölçüyorlar asla güvenmiyorum ve ilgisizler baya
ace42 Benim bebeğimde hala öyle gündüzleri 40 dakika 1 kere uyur sonra hep yapışık gezeriz temas istiyor diye yorumluyoruz sağlığında sorun yok gazı olabilir karnı tok bezi temiz. Keşfetmek istiyor bence de o yüzden oda oda geziyoruz yanında duruyorum hep