Merhaba elimde baby&plus ve wee baby manuel pompa var.Ama sağmaya kalktığımda pompaya süt gelmiyor elimle sağıyorum 2-3 yerden fışkırıyor dolduruyor biberonu neden böyle göğsümü mü kvrayamıyor acaba.Biraz büyük göğüslerim ve artık sağmak zorundayım bebeğim göğsümü boşaltamıyor hemen doluyor üstüne ekleniyor sürekli öndür alıyor diye düşünüyorum.göğüslerim kocaman oluyor bebeğim emerken çok zorlanıp ağlıyor yutkunamıyor karnı gurul gurul,gaz oluyor.Memnun kaldığınız pompa var mı?