Deletedmom_80 Foruma girerken telefon doğrulama çıkıp duruyor, doğrulamadım daha numaramı herkes görür diye çekindiğim için doğrulamadım ama sürekli çıkıyor sıkıldım artık doğruladığımda herkes görmez dimi? Ya da aramaya numaramı yazınca ben çıkmam heralde
tubasd Deletedmom_80 bende doğrulamadom bu saydıkları izdan korktugum için sadece gereksiz bir ayrıntı olarak görüyorum numarama kadar girilmesi gerektiğini düşünmüyorum o ısrarla çıkıyor bende ısrarla kapatıyorum güncellemeyle olan birşey olduğu için iptal edilmiyor sanırım bir moderatörü etiketlemek lazim
Gizmokzilla Deletedmom_80 Sevgili annelerimiz, önceden numara sistemi olmadığı için bilgiler siliniyordu, numara sistemi bu sebepten geldi. Doğrulama yaptığınız zaman burda numraranız görünmez. Mutlu forumlar🥰