Asya3870 kuzeyildizi erken biraz canım. Belki bu aralar böyledir düzelir zamanla insAllh. Sen yine aynı düzenine devam et. Aynı saattinde öğle uykusu için yatağına götür
Elfelf475 kuzeyildizi 24 aylıkken bırakır gibi oldu 25 te tam bıraktı. Bugün erken uyandırdım ve öğlen bayıldı resmen. Açıkçası bir süre ellemeyin. Sonra kendine gelecek baktınız gelmiyor erken kaldırın. Dışarıda yorun öğleden önce öğlen olunca uyur.