Hanımlar merhaba büyük oğlum üç gün önce gribe yakalandı. Ondan bana benden de bir aylık bebeğime bulaştı maalesef eşim sürekli çalıştığı için çocuk doktoruna götüremedim yakınımızdaki hastanenin aciline götürdüm pazartesi gecesi küçük bebegimde sadece burun hırıltısı ve çok hafif öksürük vardı ona rağmen buhar ilacı ve ceftinex diye bir antibiyotik yazılmış. Büyük oğlumda işte göğsünde hırıltı olmasına rağmen öksürük şurubu küçük bebeğime yazılan antibiyotiğin aynısı yazılmış.
Hasta olduklarından beri uykusuzum ilaçların üstündeki isme ve saatine bakıp veriyordum isimlerine bile bakmamıştım antibiyotiklerin aynı olduğunu dün farkettim ilacı verdikten sonra bir aylık bebeğim asla uyumadı gece deli gibi sancılandı emmek bile istemiyor iki dakika emiyor kızarıp bozarıyor. Sabah da bezini açtım farkettim gazını çıkarırken deli gibi köpük çıktı içinden daha önce de gaz nedeniyle çok az köpüklü oluyordu kakası ama bayağı köpüklüydü şimdi ebemizi aradım neden çocuğu acil hekimine götürdün çocuk doktoruna götürmen gerekirdi ilaçlarını al çocuk doktoruna git verme ilaçları dedi 😭
Daha önce başına gelen var mı acaba en azından şu sancıdan kurtulsun istiyorum çocuğum