Merhaba sevgili anneler,
Bebeğim 16 aylık ve ne gece ne gündüz uyumak istemiyor. Geceleri sürekli emmek istiyor emzirmeyi azaltmaya çalışıyorum. Ama geceleri uykusu varken bile kalkıp uykusunu kaçırıyor. Bunu artık huy haline getirmesinden korkuyorum. Her zaman uyku problemi olan bir bebekti ama son dönemlerde daha fazla sıkıntı yaşıyoruz. Doğduğundan beri 1 gece bile kesintisiz uyumadı.
Sizce durumlar nasıl özellikle 16 aylık bebekleri olan anneler???
Bu durumlar geçecek mi? Artık çok yoruluyoruz.