Zzeynepasell Mutfak dolaplarımı boyamak istiyorum kaplama yaptım asla güzel olmadı boyayan var mı önerebileceğiniz boya var mı ?
beyzacmvrc Zzeynepasell e Bence boyamayın Eşimin yengesi yapmıştı bir sene olmadı boyalar silerken çıkıyormuş Banyoyuds boyadılar onlarda buhardan çıkmış hep Bianca stella ydi boyalar
edsn1 Zzeynepasell kesinlikle boyamayın masraf edip üzerine bir de tüm dolabı değiştirmek zorunda kalırsınız çok kötü bir süre sonra renk atıyor dalga dalga oluyor
3yasakadarsifirekran Zzeynepasell Evet boyanın markası , üzerine vernikte uyguladık. Trendyoldan almıştık