Alyahira Anlamıyorum kızlar bebeğim aç olduğu halde biberon ağzına değdiği anda kıyamet kopuyor ağlıyor. Ve aç kalıyor bu dönemi atlatmış kızlar nasıl bir yol izlediniz naptınız bilgilerinize ve önerilerinize çok ihtiyaçım var ( uyurken de biberon almıyor)
BENOYLEUYGUNGORDUMM Alyahira şahsen ben hiç ısrar etmedim 5 aylık oldu hala içmiyo yine ısrar etmiyorum. Ama sık sık teklif ediyorum ama ısrar etmiyorum. Tabi bu arada aşırı mama israfı oluyo yapacak bişey yok hep böyle sürmeyecek illaki düzene girecek.
Zehranur12 Alyahira 1 buçuk ay çektim göğsümü çıkardığım an çığlık atıyordu sürekli sağıp kaşıkla veriyordum yada uyku esanasında emziriyordum
mervemsiiiii Alyahira farklı Bi biberon deneyin benim oğlum lansinoh biberondan içerken en çok tavsiye edilen Philips aventte hemen ağlıyor asla içmiyor
Eminipektas Alyahira benim de aynı şekilde 2 3 ay olacak nerdeyse kızım mamayı redediyor içmiyor sadece yatarken içiyor kızım Şuan tam 6 aylık hayla aynı hastaneye de götürdüm durumu falanda iyi çok şükür ama ben yine çok üzerine düşüyorum neden böyle diye siz hastaneye götürdünüz mü ben tekrar bu sefer araştırma hastanesine götürecem sürekli özele götürdüm bide buraya gidim dedim inşallah birseyi yoktur yavrumun inşallah bu zor günlerimiz geçer
tazeanne5 Benim bebegimde 4 aylık biberin reddi var asla almıyor koltulta zıplayarak veriyorum çok zor ve uzun sürüyor ama yapacak bisey yok suanluk
Alyahira tazeanne5 bu dönemlerde geçecek inşallah çok zor çok yıpratıcı ama yapacak bir şeyimiz yok sadece sabırlı olmak ısrar etmemek sık sık teklif edecez.
One-life Zehranur12 düzeldi mi peki benim bebeğim de meme almıyo bugün 3. Gün sağıp veriyorum biberon alıyo ama yatarak değil evde geziyoruz çok zorlanıyorum emmedipi için çok üzülüyorum bi daha emmicek diye 4 ay 9 günlük
Alyahira Eminipektas ben hastaneye götürmedim açıkcası dönemsel bir şey diye umut ediyorum. Hastaneye götürsemde diyecekleri bazı dönemlerde beslenme reddi yaşanır falan diyecekler.
Eminipektas Alyahira işte bana da zorlama dediler inşallah birseyleri olmasında huyları olsun yeterki iyi olsunlar
ikizleretakke Alyahira benim kızımda biberon almadı hep kaşık biberonla besledim birde öyle deneyin. Hiç ama hiç biberon kullanmadi.