Merhabalar dün sürat kargodan …. Sipariş numaralı kargonuz teslim alınmıştır şeklinde bir sms geldi.Sabah şubeyi aradığımda adıma ve adresime bir gönderi çıktığı ödemenin yapıldığı söyleniyor.Ama ben hiç bir sipariş vermedim (çevremden sipariş oluşturan biri de yok) ayrıca kargonun yarın elimde olacağı da söylendi.Dolandırıcılık olabilir mi? Bu tarz deneyim yaşayan varsa yardımcı olur mu? Rica etsem?