Northstar28 Sorum başlıkta arkadaşlar bebeğim 4 aylık oldu lazere gitmek istiyorum sakıncası var mı bilen öğrenen var mı acaba
Hamburgerr Northstar28 koltuk altıma yapmamıslardı süt bezlerine yakın diye diğer bölgelere yaptırdım
buss__ jap bebeğinizde olmadı ama değil mi emzirdiniz mi bende düşünüyorum da radyasyon olduğu için biraz endişeliyim
TwinsAndBeren buss__ merhaba bu işi yapan biri olarak yazmak istedim bebeğe ve size herhangi bir zararı yok sadece doğumdan 6 ay geçmesi gerekiyor cilt hassasiyetinin geçmesi için, aksi halde yanık, tahriş vb durumlarla karşılaşabilirsiniz.
jap buss__ yok bebekle ilgili bi sıkıntı olmuyo. Sadece emzirme döneminde hormonlardan dolayı cilt hassasiyeti oluyo. Acı ve yanma fazla hissediliyor. Radyasyon da yok ayrıca hamileyken de gittim dr gidebilirsin demişti
buss__ TwinsAndBeren ellerim acayip catlıyor doğumdan sonra 7 aylık oldu hala geçmedi. Cildimin hassasiyeti geçmedi mi acaba benim DevosMom jap Teşekkür ederiim 🙏