Bi önceki posttada anlatmıştım 14 aylık erkek bebeğim bir haftadır her gün ıslak kalkıyor acaba bezden dolayımı diyip burda post açtım herkes molfix önermiş dün aldım gece bağladım ama sabah yine hüsran yine ıslak bizde bugüne kadar hep baby turco kullanıyorduk hiç ıslak uyandığı olmamıştı bide bebeğim uyku tulumuyla uyuyor başka türlü asla üstünü örttürmüyor her sabah uyku tulumu yıkamaktan yoruldum yedeğide yok tulumumuzun sabah bakıyorum ıslak geceye kadar yıka kurut sabah yine aynı şey ay gerçekten hiç sızdırmayan bez öneriniz varmı yada bu dönemsel bişimidir acaba fikri olan yardımcı olabilir mi 🤦🏼♀️