Herkese merhaba 4 aylık oğlum var doğduğunda solunum sıkıntısından dolayı 1 hafta etlik şehir hastanesinde yoğun bakımda kaldı ve o günden bu güne hırıltısı geçmedi bi kaç kez ilçedeki doktora gittik fakat ciğerde bişey olmadığını söylediler. Dün tekrar gittim kan röntgen ve hava verildi ciğerde biraz sorun var denildi yatiş önerdi fakat biz ilçede olduğumuzdan bu hastaneye güvenemedim Ankara’da iyi bir doktora ihtiyacım var önerilerinizi yazarmısınız lütfen