Atlasligunler zamanında Soner Sarıkabadayı konserine gittim yemek yiyorlardı konser öncesi işte. Bende arkadaşlarmla kuzenimle oturuyordum tabi bizimkilerde dahil herkes imza fotoğraf derdindeydi bende az ileride öyle bakıyorum bekliyorum yani bitirmelerini konser alanına geçmek için, sonra beni gördü bende o zamanlar açığım saçlar felan kıvırcık güzel de bir kızım , gözlük kullanıyorum o zamanlar kimsede yok kemik tarzı değişik bir gözlüğüm var 😂 menejeriyle bana bakıp birşeyler söyledi sonra davet ettiler işte , fotoğraf çekilmek istedi kendisi teşekkür ettim ben pek sevmiyorum diye sonra dünyada gördüğüm en değişik enerjide insansın dedi , gözlüklerime felan iltifat etti seni nerde görsem asla unutmam dedi😂 sonra bir kağıda imzasını attı verdi bana bir baktım ki numarası yazıyo 😂 mutlaka ara diye .😂😂😂😂 Konserde en öne aldı bizi vs işte şarkıları göz teması ile okudu eğlendik ettik eve döndük, annemlere gösterdim anlattım işte gülüyoruz derkeneeee annem kağıdı aldı minik parçalara ayırdı, yok işte TV lerdemi izlicez seni bilmem ney felan 😂😂 kız kardeşimde bir yandan birleştirmeye çalışıyor ben kahkahalar atarak amaaaan anne aramak istesem zaten arardım msj atardım tlfnuma bile kaydetmedim numarasını dedim 😂😂😂😂 halen de güleriz annemin korkusuna ve tepkisine 😂 eşim kendisinden hoşlanmıyor bildiği için hikâyeyi 😂 bu arada aradan 1 yıl geçti tekrar konserde karşılaştık ve tanıdı el salladı vs ama oralı olmadım pek 😂😂