Bu cihazdan aldım. 15 aylık çocuğum grip oldu burnu, genzi tıkalı. Cihazın içine serum fizyolojik koyup uzun plastik aparatını takıp akşamları uyurken veriyorum çocuğa ama hiç bi faydası olmuyo burnu açılmıyo, nefesi rahatlamıyo yani acaba ben mi beceremiyorum yoksa cihaz mı etkisiz anlayamadım. Kullanan var mı?