Tugceelisa o değişiyo benimki 1aydan sonra tuttu yani daha erkende olabilir ben hep yüzüstü yatırıyodum gazlıydı rahatlıyodu tabi başında bekliyodum 1 aylıkta yüzüstü koyunca göğsünün üstünde durup başını dik tutuyodu 40ından sonra tam tutuyodu ama benimkide geç döndü mesela zorlamadım 5 aylıkta döndü bazı arkadaşlarımınki 3 aylıkta dönebiliyodu bebekten bebeğe değişiyo