Tugcearas38 biz de 4 aylığız. Neredeyse bir aydır bizde de bu durum var. Akşam 8 gibi yatırıyoruz 10,11 e kadar 4,5 kere ağlayarak uyanıyor. Sanki uyumaya devam etmek istiyor ama uyandığı için sinirli gibi bir hali oluyor. Gözler kapalı vs. Ne zaman geçer diye bende beklemedeyim 🫠🫠🫠🥲