annekralicemerve Kızlar bebeğimin göz kapağında kaşında ve kaş ortasında doğduğundan beri kızarıklık mevcut bebeğim aylık herhangi bir krem vs kullanmama gerek var mı yoksa normal kendiliğinden geçer mi sizce 
dlkuznnn annekralicemerve benim kızımda da var yanağında bide kasının ortasında aynı şekilde. Doktor kasının ortasına gül gibi sanki dedi. Yanağı içinde geçer dedi ama 10 aylığız gecen filan yok.
sybs Benim.bebegimde de göz kapağında vardı 15 aylık şuan.eser yok geçti doktorum bişey demişti adına.ama.hatirlamiyorum.geciyor büyüdükçe doktorunuza gittiğinizde yine sorun tabi