Erkal bebeginiz henüz küçük anladığım kadarıyla. 4 aya kadar alışkanlık olmuyor merak etmeyin. Hemen döndürebilirsiniz. Benim kızım da o aylarda memede uyuyordu. Ben kucağımda pis pişleyerek uyutmaya alıştırdım. 7,5 ayindan sonra da desteksiz uyutmaya alistirdim