51 günlük bebeğim emziriyorum memeyi tam olarak kavramıyor uç kısmını alıyor zorla veriyorum tamamını uçları acıyor ama benim sorunum göğsümün içinden sanki damarlar çekiliyor gibi sancı oluyor sırtıma kadar vuruyor acısı ovalıyorum geçmiyor sizce neden olabilir damarlar sanki çekiliyormuş gibi acıyor içi bazen dayanamıcak noktaya geliyorum