Kızlar merhabalar ben ilk kez satış yaptım 7 kiloydu ama desi büyük çıkmış benden kesinti oldu anlamadım çünkü kargo boyunu bende 9-18 kilo şeçmiştım gönderdiğim kargoda 7 kilo
Neyse ben şimdi farklı bi ürün daha koyacağım kargo ücretsiz yapıcam yine şimdi benim ürünüm bebek sallanır beşik ama kutusununa koycam montesini söküp şimdi en yüksek kargo bıyunu seçsem yine benden kesinti olur mu ? Yda ne yapmam lazım
Hangi katogoriden koyayım nasıl yapayım bi yardım edin. Koli içine koyacağım 15-36 kilo var onu seçsem olr mu