Bebeğim mama ile besleniyor. Simdiye kadar hep meme + mama gidiyorduk ama biberona iyice alışan bebeğim emmeyi malesef 1 aydır tamamen bıraktı. Emmeyi bırakmasına uzulurdum simdi allahım yeterki içsin de beni emmese de olur diyorum cunku mama da içmiyor artık beslenme saatlerimiz tam bir işkence! Geceleri çok guzel içiyor cokur cokur 150 cc ye yakın içiyor 4 saatte bir. Ama gunduz içirebilmek için kırk takla atıyorum. Mamalar ziyan oluyor içmedikçe. Üstelik bekliyorum 4-5 saatte bir veriyorum ama çıldırıyor içmiyor. Kendini 12 saat aç bıraktıgını biliyorum doktorumuza danıştım kilosu epey geride oldugu icin ek gıdaya başlattı ufaktan muhallebi verdi kaşıkla yedirirsin gunde bir kere dokemez en azından yutar dedi ama o da işkence gırtlagında tutuyor ağlıyor yemiyor! Neden biberonu bu kadar seven bebeğim bu kadar uzaklaştı yemeden içmeden benim gibi olan var mı biri bisey desin nolur