Merhaba anneler, yardımcı olur musunuz kafayı yemek üzereyim, bebegm belirli süre anne sütü aldı yaklaşık 2 3 ay sonra hep sağarak verdim mama ile de devam ettik bu süreçte, ilk 3 ay iyi kilo aldı ama sonra çok azaldı ek gıdaya 5 aya yakın geçtik iyi de besledim mama da hep içti ancak 5 6 ay arası 700 gram kadar kilo almış hemde 2 ayda bu kadar almış ben cok üzülüyorum neden bu sekilde kilo alımı az cisli bez sayısı yeterli 6 7 tane oluyor beslenmesi de iyi ancak bebegm.neden kilo almiyor ben çok aşırı üzülmeye başladım var mı bana akıl verecek anneler ne yaparsam kilo alır , ayrıca anne sütü almiyoru disimiz geldi 2 tane o süreçte birakti