Bediaa ay benim bebeğimde öyle içim gidiyor kalkıyorum yataktan beşiğinin başına gidip konuşup yanında olduğumu hissettiriyorum bazen dayanamayıp kaldırıp kucağıma alıyorum nedenini araştırmadım rüya görüyordur dedim bende burda bekliyim bilen annelerimiz vardır belki :)