Bir gün böyle bir post açacağı mı hiç düşünmemiştim hastalar üstüne bir tanesi ishal oldu meyve bile muz bile yediremiyorum bu güne kadar hep muzla meyveyle geçirmiştik bu süreçleri ama şimdi günlerdir bir şey yemiyorlar ne yapcam bilmiyorum kek yapıyorum sevdiği şeyleri yapıyorum muza mandalina ya dayanamazlar onu bile istemiyorlar bu süreç kalıcı olacak ve toparlayamacaklar diye korkuyorum artık siz bu süreçte neler yapıyorsunuz