Fdme valla ben tam 2 aydır olmuyorum hamile de değilim testler negatif zaten. Adet söktürücü kullandım bitirdim 2 gün oldu inşallah olurum kasıklarım ağrımaya başladı. Zaten haftayada randevu aldım bir hormonlara baktırcam yine bende polikistik over oluyordu bazen sanırım öyle birşey var yşne :(