Kızlar bebeğim 8 ay 8 günlük doğduğundan beri çok dikkat ettm pişik olmasın diye ama bkaç gündür pişik olmuş durumda sudocrem kullanıyordum günlükte ama şuan Bi etkisi yok gibi olan pişiğe. Öneriniz tavsiyeleriniz neler. Eşime söylicem ona göre. Ecz. Den alsn dye