agustosta ya benim oğlum çok iri bir bebek ve hareketli sağlam olmayan şeylerden kendini yana eğip düşebilir diye düşündüm. Bir süre sonra sigmayabilir dedim rahat olsun ahşap olanlar bana konforlu gelmedi çünkü uzun oturur bence beni mutfakta izlemeyi çok seviyor içine koyarım o izler diye. Şimdi ek gıdaya biz gecmedik 5 ay 5 günlük daha oğlum ama biz yemek yerken anakucaginda yerde durmak istemiyordu masada bizimle olmak istiyordu bende onun için erken aldım destekli oturma yaptığımız halde çok rahat etti baya oturuyor içinde yine siz değerlendirin tabi ama ben şimdiden sevdim sandalyemizi kademe olayları çok iyi bazen yemek yerken falan uyuyakaliylrdu komşumun oğlu hemen ana kucağı gibi yatiriyordu koltuğunu orda uyuyordu falan bunlar bana avantajlı geldi açıkçası