Merhaba annelerimiz,
Oglum 14 aylik, ve 14 ay boyunca geceleri karin agrisi cekiyor gaz sancisi, Gazini cok zor cikartiyor. Uyumadan once masaj yapiyorum ve uykusunda boyle ikiye büzüluror ihh ihh sesler yapip uyaniyor agliyor tekrar masaj yapiyorum bir kac dk sonra gazini cikartiyor ve rahatliyor.
Kac doktora gittim normal dediler buyudukce gecer dediler ama gecmiyor yani biliyorum ogluma birsey dokaniyo. Yemesine icmesine cok dikkat ediyorum.
Ve kac mama /sut degistirdim lactozlu lactozsuz ama degisen birsey yok.
Acaba diyorum ki sut mu dokaniyor sutu mu biraksam. Ama biraksam sabah aksam sutun yerine ne verebilirim acaba?
Cevaplariniz icin simdiden cok cok tsk ederim