Melis22 benim kizimda cıvık kaka yapan bir bebektir. Doktorumuz gunde 8i geçmez, keyfi ve enerjisi yerindeyse, yemesi ve içmesi yerindeyse ve de kusma ates gibi durumlar yoksa hersey normal demişti. Dediğiniz gibi dolu dolu kiayeft batırır şekilde kakalar yapar. Diş etkilemiş olabilir, ya da yediği herhangi bir besin de etkilemiş olabilir.