Ben kendi yaptiklarimi anlatayim.
ilk cocugumda mama ve anne sutu gidiyorduk. gazi olmasn dye nerdeyse herseyi kıstım. mamaya baslatti o yuzden doktor. sutum beslemiyodu ve azdi maalesef.
ikinci cocugumda yalnizca sut ve kuru fasulyeyi cikardm hayatimdan gaz sorunu bitince basladm. Rabbime bin sukur suan masallah anne sutu ile devam.
Nacizane tavsiyelerim sunlar.
kahvaltida 2 yumurta peynir tahin ve pekmez ceviz rezene cayi tuketin mutlaka. Yemeklerden herseyden yiyin yesillik tuketin oylede gazli oluyolar boylede. bana tesekkur edeceksiniz sonra. ben bide goguslerim cok dolu ise emzirmeden once sagip buzluga atiyordum. kalorili olan yagli sute erismesi kolay olsun dye. gece emzirmeside cok onemli yani basta emzirmek sonra uyku bolca su bunlari biliyosunuz zaten.maden suyu da cok arttiriyor lahana cig havuc meyve ve sebzeler. ha en cok arttiranlardan biri hoşaf oldu hurma incir elma dut kurusu biraz biraz katip 5 gunluk falan ayarliyordum ben iyice yumusayana kadar bide ceyrek limon sikip damak zevkime gore seker ilavesi yapip hasliyordum keciboynuzu tozu biraz sumak rezene bunlarida sonlara yakin katip altini kapatip 30 dk falan bekletip suzerek iciyordum hem arttiriyor yaglandiriyor hem besliyor bebegi Suan icin hatirladklarm bunlar. yani gereksiz kaloriye bogmayin kendinizi abur cuburu kesin.