ozlemckmk Arkadaşlar kızıma sütü sağarak veriyorum lansinoh kullamiyodum fakat 1 aydır çekim gücü düştü başka önerebileceğiniz var mi
Deletedmom196 ozlemckmk en iyi çekim gücü medela da olduğunu söylüyorlar. Benim ablam 11 ay sağarak verdi hemde ikizleri vardı.
Deletedmom196 genc_anne he siz her şeyi çok iyi biliyorsunuz. Hanımefendi biberona alışmış filan mı yazmış. Yorum yapmak için yapmışsınız.
Crss genc_anne şu tipler bi bitmedi ya gerçekten ne kadar zekisiniz :) 4 aydır sağarak veriyorum sen galiba emziriyorsun benimki de biberona alıştı ama senden hiç farkım YOk anne sütü alıyor patla 😄
Areliko ozlemckmk kiralama imkanın varsa bir aylığına spectrayı öneririm medeladan daha iyi cekiyor hastane tipi olanı
MarlaSinger Ben iki sene kullandım lansinoh hiç bir sorun olmadı. Parçalarını bence iyi kontrol edin belki bi yerde bi aksaklık vardır
omerinannesi0509 ozlemckmk beyaz ibik gibi birşey var ya canım onun yedeği vardı pakette onu değiştir bende de oldu aynısı
omerinannesi0509 ozlemckmk onları sıkça değişmek gerekiyormuş yada o düz yerini sıkıca bastır birbirine
ozlemckmk damlabozkaya bende öyle biliyorum tavsiye uzerine aldim zaten guzelde cekiyodu memnundum nldu anlamadim