Ya bu sabah oglumun kakasi sesliydi. Bildigin senin benm gbi yapti kakasini 😂 ve kopukluydu sesinden anlasiliyordu. Hafif yesilimsiydi. Forumda bi bakayim dedim de, sut alerjisi flan da olabilirmis yaa. Atakla benzettigim kısımda huzursuz olmasi ve surekli aglamasi falan. Bebegm 4 ay10 gunluk. Kakasi hep sıvıydi. İcinde direkt mukus gbi bsy olmadi hc ama sanki yapiskanli gibi kivami. Bazen sesli yapiyor kakasini. Ve yesil de sayili kez olmustur. Kan hic olmadi kakasnda. Cildinde bsey yok. Ya bilemedim valla neye yorumlasam. Doktorada ayin 5ne randevu var anca. İdrar tahlili yaptrmstik o temz ckmsti bu arada. Sizce bunlar normal mi yoksa alerji mi? Huzursuzlugu flan bu yuzden midir?