Lutfiye_yangoz İlk doğum gününu nasıl kutladiniz kalabalık mi kendi aranizda mi. kızım 2 ay sonra yaşını dolduruyor bir yanım herkesi davet etmek istiyor kalabalık güzel geçsin istiyorum sonra masrafları düşünüyorum vazgeçiyorum sizce nasıl kutlanmali
pasaklisinkukuli Lutfiye_yangoz iki tane yaptık bi aile ile bir arkadaşlarla aile olana büyük pasta yaptırdık börek yaptım sarma yaptım Arkadaşlarla olana her gelen bşr şey getirdi bebekliyim diye yorulmama izin vermediler biz de pasta aldık sarma yaptık masayı ve duvarı süsledim
beyzzsenturkk_ Lutfiye_yangoz 16sı doğum günü kimseyi çağırmıcam evde eşimle bi pasta keser fotoğraf çeker dışarı yemeğe çıkarız hiç milletle uğraşamam kızımı da perişan edemem kucaktan kucağa çekilecek çile değil
mstfakbratalha İki aile arasında toplam 25 kişiydik çaya çağırdık 8 çeşit ikram hazırladım duvar ve masa süsledim gayet güzeldi