Aysgl kızım 7 aylık 1 hafta öne mama yapmak için mutfağa gittim ve kızımı unuttum sadece 1 dk belki o kadar böle sürmedi gümm diye bi ses geldi sonrasında ağlama. Kahroldum kızımdan daha çok ağladım. Şükür bi şey olmadı dizi biraz morardı ve başı kızardı. Doktorumuza mesaj attım. Fışkırma tarzı kusma olmadığı sürece sorun yok gözlemle dedi. Çok şükür kusmadı. Ama aklıma geldikçe deliriyorum nasıl unuturum diye☹️