Duyulurum Dokuzkasimbebesi benim oğlum da yenidoğan gibi uyurdu bir buçuk aylıkken. Kilo alımında, çişli bezinde sorun yoksa normal.
hayalperest2310 Dokuzkasimbebesi keyfini çıkar inşallah hep böyle devam eder bizim doğduğu günden bu yana burnumdan getirdi 8 ay 23 günlük hala öyle 😂