Selamlar,
18 aylık bebeğim var, çalışan bir anneyim. Kızım doğdu doğalı kesintisiz hiç uyumadı. Artık çok zorlanıyorum ve bağırıyorum. Çünkü hiç durmadan anne diye ağlıyor ve sürekli uykusuz çalışmak zorunda kalıyorum. Gündüzleri keyfi çok yerinde, bir derdi olduğunu düşünmüyorm ama gece ikiden sonra sürekli ağlıyor. Bağırdıktan sonra da çok büyük vicdan azabı çekiyorum.