hulos93 5 aylık bebeğim var kırkjm çıktıktan sonra adet oldum üç ay boyunca ekim de bir başında birde sonunda oldum bu iki ay boyunca olmadım ama korunuyoruz hamile kalmaktan korkuyorum ya
Zeyneptoprak hulos93 test yapmanda fayda var şüpheleniyosan eğer bende kalmam dedim oğlum 15 aylık 7 haftalık gebeliğim var şu an 😂
Zeyneptoprak hulos93 tiroidin düzeldikten sonra hamile kalma ihtimalin yükselir dikkatli olmalısın ben yumurtlama dönemimde bile diyildim ve sadece 1 defa ilişki olmuştu ona rağmen kaldım dikkatli olmakta fayda var ama gelicek olanada dur diyemiyoruz 😊