cbkckbr Kızlar boğaz enfeksiyonu yaşıyorum yutmunamıyorum bile emzirirken kullandınız mı hiç antibiyotik
butterflyy_ cbkckbr sağlık ocağına gittim hamile iken de çok kötü ateşelenip boğazım ağrıdığında Largopen ve parol verirdi şimdide öyle en az değerli bir antibiyotik
CaninannesiCemre cbkckbr Geçen hafta klamoks verdi bana doktor ,emzirmeyi etkilemediğini söyledi onu kullandım ben
cbkckbr butterflyy_ Melek34011 CaninannesiCemre acile gittim kötü olunca parolun serumunu taktılar geceye etkisi geçti daha kötü oldu boğazım yazmadı antibiyotik ilaçsız atlatamayan bi bünyem var şimdiye kadarki hastalıklar böyle değildi bu çok fena bademciklerim yapışmış birbirine sanki
cbkckbr Melek34011 Teşekkür ederim acildeki doktorlar yazmak istemiyor sanırım daha önce de yazmadılar acilde antibiyotik parol serum verdi sıcak şeyler tüketin dedi sadece ama gece daha kötü oldum serumun etkisi geçince