Merhaba arkadaşlar sizlere birşey danışmak istiyorum. Elimden geldiğince kısaltmaya çalışacağım. bebeğim 3-4 aylık iken kendi yatağına alıştırdım ve hiç bir problem yaşamadım. Hastalık haricinde yanımda yatırmamaya özen gösterdim sadece uyur iken kucağımda popoya pış pış yapıp uyuyunca yerine koydum. 18 aylık olana kadar arada mız mızlanıp uyanıyordu mama yapıp biberonda sütünü içerken uyuya kalıyordu yada 1 saat içinde tekrar uykuya dalıyordu. 18 aylık olduktan sonra biz tuvalet eğitimine başladık bu süre içinde herşey gayet iyi ilerledi 1 hafta sürmeden gece ıslatmalarda kesildi (arada kaçamakları olsada ) sonrasında gece çiş için uyanmaya başladık her uyandığımızda 10-15 dk sonra uyudu fakat bir anda gece ağlamalarımız başladı ve her uyandığında mama diye ağlasada yaptığımda içmiyordu. Bu ağlamaların yanına sıçramalar eklendi ve böyle uyandığında da 3 saatten önce uyumamaya başladı. Bu durum yaklaşık 2 ay sürdü her gece uyuduktan 2-3 saat sonra uyandık ağladık 3 saat sonra uykuya tekrar daldık. Doktorumuz ile birlikte biberonu bırakma kararı aldık uyku kalitesini düşürüyor ve diş yapısına zarar veriyor diye ve onu da bıraktık. Sonrasında bir anda uykumuz düzene girdi çiş için kalkıp yapıp hemen geri uyumaya başladı bu arada tabi 2-3 tane dişimiz çıkmıştı bnde 2 ay boyunca olan uyku problemini dişe yordum. Şimdi gelelim şuana bebeğim gelecek ay 2 yaşına girecek 2 hafta önce infulanza oldu ve bnde çok hastaydım ateşi hiç düşmüyor diye kontrol edebilmek için yanıma aldım ve antibiyotik kullandıktan sonra 1 hafta içinde toparladık ama sorun şu ki iyileşince yatağına yatırmaya başladım tekrardan.4-5 gündür tekrar uykularımız bozuldu çiş için uyanıp 4 saat uyanık kalıyoruz ama uyanmamız ağlama ile oluyor ve uyuturken bile çok sıçrayıp bağırmaya başlıyor. 4 saati bulunca uyuyor. Şimdi bebeğimde uyku gerilemesi mi var bir yeri mi ağrıyor ( gece yatmadan önce ağrı kesici veriyorum ama 2 yada 3 saat sonra uyanıyor ) diş baktım ama. Göremedim birde gece terörü diye birşey var mış yoksa o mu problemimiz ben bir türlü anlayamadım. Yaşayan bilen birileri var ise bana yardımcı olabilirmi lütfen?
Çok uzun olmuş ama baştan sona anlatayım ki eksik olmasın dedim hakkınızı helal edin 🙏