Eğer 4. Ay gibi uyku gerilemesi yasamadiysaniz atak döneminde olabilir. Uykuya direnç, beslenmek istememe yada çok sık isteme gibi. Eğer atak döneminde iseniz sabretmek ten başka seçenek yok 🤦🏻♀️ normal rutinlerinizi korumaya çalışın. Yavaş yavaş geçiyor öyle olunca.
Ama eğer atak değilse diş çıkarıyor olabilir. Ayrılık kaygısı yavaş yavaş başlamış, sizden ayrılmak, kucaktan inmek istemiyor olabilir. Her zaman bu kadar değilse genelde eski düzeninize sadık kaldığınızda düzelmesi hızlı oluyor. Kolaylıklar dilerim 🌼