Arkadaşlar sol göğsüm sağ göğsüme oranla daha çabuk süt doluyor ve şişiyor böyle olunca da ilk sağ göğsümü emziriyorum bazen sağı alamadan uykuya dalıyor o yüzden şekil farklılığı oluşmaya başladı emzirmeyi kestiğimizde bu durum düzeliyor mu göğüsler eşitleniyor mu