aybarssmom_ çok normal, hep uykuda kalmak istiyor dış dünyaya hakim değil o yuzden siz yonlendireceksiniz onu. Benimki de öyleydi. Memeyi makas şeklinde degil de baş parmağınızı memenin üstüne, diger bütün parmaklar memenin altinda kalacak şekilde yerlestirin. Memeyi bebeğin agzina verdikten sonra altta kalan parmaklarinizla bebeğin çenesini oynatın. Uyarılınca emmeye başlıyor. Ben ilk birkaç gün bu sekilde emzirmistim. Memeyi Ağzına aldığı gibi uyuya kaliyordu. Ki 2-3 saatte bir emzirmek gerektigi icin bazen ben uyandiriyor o şekilde emziriyordum. Hep parmaklarimla çenesine uyari veriyordum. Zaten çenesini hareket ettirince hemen emiyor. İnşallah emer sizinki de. Sağlıklı, mutlu ömrü olsun bebişin💕