Eskiz25 Yui 5.5 litre kullanıyorum aşırı memnunum trendyoldan da yorumlarına bakabilirsiniz bi tane kötü yorum yok. Ayrıca diğer markalara o kadar para dökmeye de gerek yok harika bi cihaz
ZGD adendr philips xxl kullanıyorum. Diğer markaların malzeme kalitesi kötü bence. Ben çok memnunum aldığımdan beri neredeyse her gün kullandım
adendr ZGD teşekkür ederim phılıps çok tercih ediliyor ama sanki diğerlerine göre bir tık pahalı gibi fiyatı. Yinede aklımda o da bakacağım
Demetbulut kums trenyol onvo 12 litre yazarsanız çıkıyor. Bendeki hazneli değil ufak fırın tarzında ama 1.5 kiloluk bütün tavuk çevirme yapabiliyorum .. benim çok işime yaradı resim atmayı bilmiyorum atamadım oyuzden
iyikiianneyim adendr a101 fen almıştım, onvo marka 8 litre. Çok memnunum, haznesi falan çok geniş gayet güzel