Mukaddes_5 kızım 2 haftadır hasta ebe telefon üstüne telefon hadi getirin hasta ilaç kullanıyoruz diyorum tamam diyor kapatıyor bir sonraki gün tekrar arıyor mesaj atıyor dün tekrar aradı ben doktorlara sordum hastayken de yapılır asi getir dedi bende götürdüm yaptırdım