Misbebe Önlem olsun diye arkasına yastık koyuyorum çünkü dik durunca devrilebiliyor.Sağa sola düşmüyor. Ana kucağında durmadığı için ya yerde vakit geçiriyoruz ya da oturarak. Acaba bir zararı var mıdır şuan?
Misbebe seizetheday Destek yok işte yastık önem olsun diye yaslanmıyor. Bebeyatmaz var onda oyuncaklarına tam ulaşamadığı için sıkılıyor
seizetheday Misbebe bazı bebekler erken oturuyor bilmiyorum bize 6. Ayda 10 15 dakika destekli oturtabilirsin demişti fazlasını önermemişlerdi